Oprogramowanie linii transportu kokpitów dla nowej linii modelu x250.
Wykonaliśmy oprogramowanie dla linii transportu kokpitów aut dostawczych przeniesionej z zakładów Sevel Nord grupy Stellantis do nowo wybudowanej hali G67 w fabryce Gliwicach.
Projekt obejmował:
- Pełną migrację oprogramowania ze sterownika S7-300 do serii S7-1500.
- Stworzenie oprogramowania safety w nowym sterniku.
- Migrację aplikacji panela operatorskiego z WinCC flex do TIA Portal.
- Pełną integrację z systemami nadrzędnymi Error Proofing, Promonic PMC.
- Implementacje komunikacji z systemem sterowania AGV fleet manager.
- Testy funkcjonalne oraz asystencję po uruchomieniową.
- Wykonanie dokumentacji oraz szkolenie służb utrzymania ruchu.
Produkcja aut dostawczych rozpoczęła się w Gliwicach w sierpniu zeszłego roku, seryjna ruszy 4 kwietnia. Do końca roku z linii produkcyjnych powinno zjechać ok. 45 tys. egzemplarzy dużych samochodów dostawczych dla marek Opel, Citroen, Peugeot i Fiat, zaś już w kolejnym roku wielkość produkcji może sięgnąć docelowych 100 tys. egzemplarzy.